شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
حجت السالام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت:  عملیات وعده صادق ۲ موجب خرسندی ملت ایران و مسلمانان جهان شد، چرا که این این عملیات و اقدام قاطع توانست هیمنه  پوشالی رژیم صهیونیستی را در بین مردم دنیا شکست 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا امروز در دیدار با مسئولین ادارات این شهرستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، ضمن تقدیر از حضور کم نظیر وبی سابقه ملت ایران در نماز جمعه تهران گفت:ملت ایران همه آمدند تا در روز جمعه به دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار به ویژه اسراییل غاصب نشان بدهند که این ملت همیشه در صحنه مثل کوه کنار رهبر عزیز تر از جانمان هستیم وخواهیم بود وهیچ تهدیدی نمی تواند این مردم را از ادامه مسیر شهد ای مقاومت متوقف نماید.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد:این ملت به دشمنان بارها نشان داده اند که همچنان پشتیبان مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه خواهند بود.

وی همچنین به عملیات وعده صادق ۲ پرداخت وبیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ موجب خرسندی ملت ایران و مسلمانان جهان شد، چرا که این این عملیات و اقدام قاطع توانست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در بین مردم دنیا شکست.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درجواب به شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که به عنوان میهمان کشورمان به شهادت رسید، به دنیا نشان داد که نباید مقابل زورگویان تسلیم شد بلکه باید با توکل به خدا مقابل آنها ایستاد.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کرده بود و باید پاسخ اقداماتش داده می‌شد.

وی عنوان کرد: با اقدام و عملیات وعده صادق ۲ در برابر جنایات اسرائیل آنچه که امروز از چهره ایران اسلامی به جهان مخابره می‌شود یک چهره‌ای قدرتمند با توان بالای نظامی است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: تمام دنیا امروز فهمیدند که ایران کشوری نیست که در برابر اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی ساکت بنشیند بلکه بسیار محاسبه شده و با برنامه‌ریزی در پی پاسخ محکم و کوبنده خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha